вівторок, 27 березня 2018 р.

Ранкові зустрічі

Ранкові зустрічі


Похожее изображение

Рекомендації до комплекту “Карток дляРанкових зустрічей”
В комплект входить: 
 картки для вираження емоцій,                              картки для бесіди
Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважновітається з іншими дітьми, розповідає про свій настрій, після чоговпродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
Дітям легко буде розповісти про свій настрій і почуття у віршованій формі. У цьому їй допоможуть “Сигнальні картки для ранкових зустрічей” Цікавий віршик відповідним малюнком продемонструє, що відчуває учень. Рекомендовано додатково виготовити “кишеньки настрою”, куди учні можуть розміщути свої сигнальні картки. Користуйтеся ними на початку кожного дня і в кінці для підсумків і аналізу роботи.

Для побудови структурованого діалогу під час Ранкових зустрічей стануть в пригоді Картки для бесід, які можна наклеїти на заздалегідь виготовлених сигнальних картках- заготовках

Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...