четвер, 22 лютого 2018 р.

Обласний огляд учительських блогів

Додаток
до наказу директора департаменту
освіти і науки  облдержадміністрації
09.02.2015 р.№ 43

Методичні рекомендації щодо організації та
проведення обласного огляду освітніх блогів
«Педагогічна блогосфера»

1. Загальні вимоги

Нові стандарти висувають вимоги не тільки до якості освіти, а й до умов, які необхідно створити в школах для організації і ведення освітнього процесу. Одним із напрямів модернізації освіти є її інформатизація, що передбачає підключення всіх шкіл до мережі Інтернет і створення єдиного освітнього простору області. Огляд покликаний залучати учасників освітнього процесу до освоєння знань про сучасні Інтернет-технології; підтримати творчі ініціативи щодо створення інформаційно-освітніх ресурсів; забезпечити входження в єдиний світовий інформаційний  простір.
Мета Огляду:
-     розвиток інфраструктури єдиного освітнього інформаційного простору;
-     залучення учасників освітнього процесу до освоєння сучасних Інтернет- технологій;
-     стимулювання творчої активності педагогів у створенні освітніх  блогів;
-     підтримка педагогічних працівників у створенні та використанні освітніх блогів як засобу навчання і виховання.
Завдання Огляду:
-     стимулювання змістового наповнення освітніх блогів та постійного їх оновлення;
-     освоєння Інтернет-технологій учасниками навчально-виховного процесу;
-     упровадження нових освітніх технологій і принципів організації навчально-виховного процесу з використанням ІКТ;
-     сприяння організації педагогічної взаємодії між школою і сім'єю, батьками і дітьми, учителями та учнями.

2. Організація Огляду

1. Огляд проводиться на добровільних засадах за номінаціями:
-      блог методиста районного (міського) методичного кабінету (центру);
-      блог керівника (директора/заступника) навчального закладу;
-      блог учителя;

2
Продовження додатка

-      блог методичного формування;
-      блог класного керівника, вихователя;
-      блог учителя класу з інклюзивним навчанням;
-      блог бібліотекаря;
-      блог керівника гуртка.
2. Термін проведення Огляду – з 01 лютого по 25 травня протягом 2015 – 2018 років.
3.Умови Огляду.
Для участі в Огляді необхідно:
-     подати реально працюючий блог у мережі Інтернет відповідно до номінацій;
-     пройти онлайнову реєстрацію на участь у Огляді.
Огляд проводиться щорічно. Кожна робота оцінюється за такими показниками:
-     змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність);
-     технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів);
-     соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор);
-     безпечність контенту.
4. Дотримання авторських прав:
-      авторські права на створені в рамках Огляду роботи зберігаються за його учасниками.
5. Фахове журі нагороджує учасників дипломами і призами.

3. Визначення переможців Огляду

1. Переможцями Огляду є інформаційні ресурси (під керівництвом колективу авторів або автора), що мають найвищий сумарний  рейтинг за оцінками членів журі. У разі рівності рейтингів журі ухвалює рішення відкритим голосуванням. Рішення членів журі оформлюється відповідним протоколом.
2. Переможці нагороджуються дипломами організаторів Огляду та цінними призами.
3. Блоги - переможці та лауреати подаються на Огляд лише один раз.
4. Інформація про переможців широко висвітлюватиметься в засобах масової інформації, Інтернет-ресурсах, у ході науково-методичних заходів.
5. Розглядаються матеріали, надіслані на Огляд до 20 квітня, підсумки оголошуються до 25 травня кожного поточного року.


3
Продовження додатка

Роботи необхідно зареєструвати за відповідним посиланням на сайті Огляду.
Для оперативного зв’язку:
телефон (0522)24-66-08 (навчально-методичний центр дистанційного навчання);
e-mail: dn@koippo.in.ua.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Діяльнісний підхід НУШ