Перспективний
план роботи над проблемою: «Формування
ключової компетентності «уміння вчитися» за системою розвивального навчання Ельконіна – Давидова
№з/п
|
Форма роботи
|
Термін
проведення
|
1
|
Вивчення
досвіду розвивального навчання Ельконіна-Давидова на прикладах вчителів
Харкова, Києва, Кіровограда.
|
2009 –
2012 роки
|
2
|
Розробка
системи уроків з математики для 3
класу з використанням форм та методів за системою розвивального навчання
Ельконіна-Давидова
|
2012
-2013 н. р.
|
3
|
Участь
у постійно діючому семінарі з питань навчання та методики викладання в початковій школі за системою РН
Ельконіна-Давидова (м. Київ)
|
З
2013року двічі на рік
|
4
|
Вивчення
програми для учнів початкових класів за системою РН Ельконіна-Давидова
|
Протягом
2012 року
|
5
|
Опрацювання
методичних рекомендацій із
застосуванням пропедевтичного курсу «Вступ до шкільного життя». Підготовка до
викладання курсу, виготовлення наочності
|
Серпень
2013 року
|
6
|
Застосування
на практиці методики роботи з перевіркою орфограм слабких позицій в основі слова
|
Жовтень,
2014 року
|
7
|
Застосування
на практиці ігор на уроках рідної мови, створення буклету
|
2013-2014н.
р.
|
8
|
Розробка
методичних матеріалів «Психологічні переваги за програмою РН»
|
Серпень
2014 року
|
9
|
Розробка
власних напрацювань: наукове підґрунтя роботи за системою РН
|
Вересень
2014 року
|
10
|
Розробка
напрацювань: методичний бюлетень «Мета та завдання української мови в 2
класі»
|
Серпень
2014 року
|
11
|
Проведення
підсумкових робіт
|
2013-2014
н. р.
|
12
|
Проведення
відкритих уроків з математики
|
2012,
2013 н.р.
|
13
|
Створення
збірок з методичної роботи :
·
Теорія
і практика – психологічні особливості шестиліток. Навчання і розвиток
·
Формування
комунікативної компетентності як умова соціалізації
·
Програма розвивального навчання з математики:
компетентнісна модель
·
Вступ
до шкільного життя: основні аспекти
·
Вступ
до шкільного життя: ігрове наповнення
|
2013 – 2014 н. р.
|
14
|
Розробка уроків за системою РН Ельконіна –Давидова
для 1 -4 класів
|
2013 –
2017 н. р.
|
15
|
||
16
|
||
17
|
||
18
|
||
19
|
||
20
|
Немає коментарів:
Дописати коментар