Індивідуальна виховна робота
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Мета
|
Термін виконання
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Психологічні дослідження учнів, спостереження за
ними
|
Збір матеріалу для складання карт фізіологічного
розвитку вихованців, визначення шляхів подолання можливих психологічних
труднощів
|
Протягом року
|
|
2
|
Бесіди з батьками та консультації щодо
організації режиму навчання та відпочинку дітей
|
Виявити причини
непорозуміння між батьками та дітьми, вчити встановлювати довірливі відносини
з дітьми
|
Вересень, жовтень
|
|
3
|
Виявлення можливостей кожної особистості:
·
Запам’ятовування;
·
Об’єм
слухової пам’яті та динаміки заучування;
·
Робота
з дітьми, що мають ознаки дезадаптації;
·
Формування
навичок спілкування
|
Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей
особистості, здібностей учнів, інтересів та нахилів
|
Листопад
Жовтень
Грудень
Січень
|
|
4
|
Консультації з психологом щодо корекції
поведінки
|
Вчасно ліквідовувати психологічні труднощі
школярів
|
Протягом року
|
|
5
|
Вивчення впливу колективу на особистість
|
Вивчення інтересів учнів у процесі спілкування
|
Січень
|
|
6
|
Виявлення обдарованості учнів, дітей «групи
ризику»
|
Вивчення розвитку моральних якостей та рис
дитини
|
Лютий
|
|
7
|
Корекція пізнавальних процесів
|
Формування ключових компетентностей
|
Лютий
|
|
8
|
Розвиток уваги та пам’яті як основа
комунікативного розвитку
|
Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей
пам’яті
|
Березень
|
|
9
|
Формування навичок гігієни та дотримання режиму
дня
|
Формування життєвої компетентності
|
Квітень
|
|
10
|
Формування колективу на принципах методики РН
Ельконіна - Давидова
|
Формування навичок
співжиття у колективі ,
підготовка до створення оцінних суджень особистості
|
Протягом року
|
|
11
|
Формування учнівського колективу шляхом парної
та групової роботи
|
Створення ситуації успіху
шляхом формування адекватної самооцінки
|
Протягом року
|
|
12
|
Складання психолого – педагогічної
характеристики учнів 1 класу
|
Узагальнити спостереження, продумати шляхи
ліквідації проблем у навчально – виховуючій діяльності
|
Травень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар