Психолого – педагогічна характеристика класу
До першого класу зараховано 7 учнів.
За гендерним
складом з них двоє
хлопчиків та 5 дівчат. За віковими особливостями, досягли шестирічного віку
станом на 1 вересня 3 чоловік, а саме:
Кафанжи Анна, Діденко Марія, Гринда Віталій; досягли майже семирічного віку
4 чоловік, а саме: Годецька Уляна, Гонтаренко Олександра, Горяна Анна,
Розлада Андрій.
За місцем проживання 4 учнів проживає у с. Баштино (Гонтаренко Олександра, Діденко Марія,
Розлада Андрій, Кафанжи Анна). Решта 3
учнів проживають у с. Червонокостянтинвка (Годецька Уляна, Гринда Віталій,
Горяна Анна).
Статус учнів класу. Лідери: Годецька Уляна, Гринда Віталій. Товаришування учнів класу
характеризується груповою діяльністю. Важче товаришує Гринда Віталій, який не
виховувався разом з оточуючими його
дітьми, а прибув з іншого дитячого колективу. Іноді ізольовано поводяться
Горяна Анна, Кафанжи Анна.
За соціальним статусом є діти з малозабезпечених сімей: Кафанжи Анна, Горяна Анна, Розлада
Андрій. Щодо багатодітних сімей, то це діти Розлада Андрій, Кафанжи Анна. Є
дитина, у якої батько УБД (АТО). Горяна Анна, Кафанжи Анна (неповні сім’ї, де
батько у родині не проживає).
Діти з хронічними захворюваннями: Годецька Уляна має підготовчу групу з
фізичної культури (діагноз вказано у медичній довідці).
Із сімей, у яких батьки створили нову сім’ю, одна –у Гринди Віталія.
Оскільки діти тільки прийшли до школи, не можна визначити станом на
вересень місяць ставлення до громадського життя, участь у справах класу та
школи, позакласній та позашкільній діяльності. Ставлення до вчителів та школи,
рівень вихованості, інтереси, ідеали та переконання, прагнення теж не можна
оцінити, бо першокласники щойно тільки адаптуються до шкільного життя.
Самооцінка дитини в 1 класі не сформована. Щоб виявити творчі навички, таланти,
рівень інтелектуального розвитку, вчителеві потрібно спочатку адаптувати дітей
до шкільного життя, закласти основи навчального співробітництва за методикою
розвивального навчання. Проте діти охоче ідуть до школи, залучаються до
колективної діяльності, разом з батьками приймають участь у житті школи та
класу.
Педагогічні висновки. Класний колектив 1 класу знаходиться на стадії адаптації. Діти вчаться
співпрацювати, товаришувати, привчаються до умов існування у колективі
школярів. З боку класовода постійно проводиться робота по формуванню навичок
співпраці у шкільному учнівському колективі.
Немає коментарів:
Дописати коментар