Річний план роботи Баштинського ДНЗ на 2015-2016 навчальний рік
с.Баштине 2015р.
ЗМІСТ РІЧНОГО ПЛАН
1.
Загальні відомості про дошкільний заклад
……………………………... 3
3.
Аналіз роботи
з дітьми …………………………………… ……..4
4.
Рівень
підготовки дітей до школи
……………………………… .5
5.
Моніторинг
рівня компетентності дітей старшого дошкільного віку відповідно до вимог
програми «Впевнений старт» . ……………………… ………..5
6.
Завдання
на навчальний рік та
оздоровчий період ……………………6
7.
Пріоритетні завдання освітнього
процесу в Баштинського ДНЗ «Вербиченька» на 2015-2016 навчальний рік …………………………….. .
…………….6
8.
Розділ І. Методична робота …………………………………………….. 8
9.
Розділ ІІ.
Вивчення стану життєдіяльності дітей ……………………… 10
10.
Розділ ІІІ.
Організаційно – педагогічна робота ……………………….
11
11.
Розділ ІY. Робота методичного кабінету …………………………… 13
12.
Розділ Y Адміністративно – господарська робота
…………………… 15
13.
Додаток 1 ………………………………………………………………. 17
14.
Додаток 2 . .. . …………………………………………………………….18
15.
Додаток 3 ………………………………………………………………… 19
16.
Додаток 4 ………………………………………………………………… 20
17.
Додаток 5 ……………………………………………………………….. . 21
18.
Додаток 6………………………………………………………………..
. 2
19.
Додаток 7 ……………………………………………………………….. . 2
Загальні відомості
про
дошкільний навчальний заклад
Баштинський
дошкільний навчальний заклад (дитячий
садок) Червонокостянтинівської сільської
ради Петрівького району Кіровоградської області розташований за
адресою:
28334
Кіровоградська область
Петрівський район
с. Баштине
вул. Галугана, буд. № 80
Власність: комунальна
Відомство:
Червонокостянтинівька сільська рада
Приміщення розраховане
на 40 місць
Кількість груп:
1різновікова група
Наповнюваність: 15 дітей
Режим роботи:
п’ятиденний, з 7.30 до 18.00 годин
Педагогічний склад:
1.Коннік Алла Миколаївна
- завідувач, 04.01.1981 р.н., Криворізький державний педагогічний університет,
стаж роботи - 4 роки, кури підвищення кваліфікації -2015 р.
2.Писанка Валентина
Олександрівна - вихователь, 14.11.1994 р.н., Жовтоводське педучилище,
стаж роботи – 1 рік .
Аналіз роботи за минулий навчальний рік
.
Упродовж 2014-2015 навчального
року колектив дошкільного закладу працював над збереженням та зміцненням
психічного, фізичного здоров’я дошкільнят, формуванню
життєвої компетентності дітей, знання і розуміння правил безпечної поведінки в
природі, вдома, на вулиці тощо.
З метою ефективного впровадження програми навчання та виховання дітей від 2 до
7 років «Дитина» та програми для старшого дошкільного віку " Впевнений старт" педагогічний
колектив продовжував працювати над оновленням стратегії і тактики взаємодії з
батьками, змінювати загальні форми роботи з ними на індивідуальні та групові, у
спілкуванні з батьками створювати атмосферу довіри, розширювали й поглиблювали
уявлення членів родини про сучасні освітні завдання, роль вікових та
індивідуальних особливостей дитини в її особистісному ставленні, ознайомлення
їх з процесом оновлення змісту, форм та методів дошкільної освіти.
У ДНЗ протягом навчального року вихователь спрямовував
свою роботу над формуванням морально-етичного ставлення дітей до навчання та
сформованості культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого та молодшого
дошкільного віку.
У різновіковій групі дошкільного закладу створені умови
для проведення роботи з дітьми. Планування освітньої роботи щодо формування й розвитку
культурно – гігієнічних навичок у дошкільників вихователь проводить
систематично. З цього питання вихователь працює з батьками вихованців.
Бесіда з
дітьми щодо необхідності дотримування особистої гігієни показала їх обізнаність
у цьому питанні. Але було
виявлено і недоліки:
-
у дітей молодшого віку не
сформовані навички морально – етичного ставлення до навчання і навколишнього
світу: діти не можуть застосовувати свої знання на практиці, тому що їхні
знання не відповідають вимогам програми.
-
вихователь Писанка В.О. не
завжди застосовує диференційований підхід під час роботи з дітьми, які мають
низький рівень умінь та навичок. Оцінюючи результати знань дітей, вихователь не
наголошує на досягненнях дитини, не аналізує того, на що не отримано відповіді.
-
вихователь в перспективному та
календарному плануванні відводить обмаль часу для ознайомлення та опрацювання
творів В. О. Сухомлинського.
Аналіз сформованості культурно –
гігієнічних навичок у дітей молодшого
віку показав:
- під час їжі діти були охайними, вміють правильно тримати ложку й хліб,
ретельно пережовуючи їжу, дякують;
-
під час вмивання й миття рук вміють закачувати рукава самостійно, намилювати
руки, вішати рушники;
- під час одягання ( роздягання ) вміють розстібувати ґудзики,
самостійно знімають одяг, охайно та послідовно вішають його у шафу. Для
ефективності роботи рекомендовано постійно проводити бесіди з батьками, консультації
з даного питання, надання рекомендації щодо закріплення дітьми отриманих навичок
у домашніх умовах.
Аналіз роботи з дітьми
Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання
дітей вихователь перебуває у постійному творчому пошуку, експериментує та впроваджує
сучасні перспективні методики.
В різновіковій групі дошкільного закладу організована
навчально – пізнавальна діяльність за принципом розвивального навчання
відповідно до програмових завдань. Вихователь заохочував дошкільнят до
творчості, критичного мислення, винахідливості, оцінювали конкретні досягнення
дітей, незалежно від їхнього фізичного та соціального стану, інтелектуального
розвитку.
Моніторинг
рівня засвоєння базової програми дітьми різного віку є головним показником
роботи вихователя та колективу загалом. За результатами діагностики засвоєння
програми «Дитина» та " Впевнений старт" зроблено висновки щодо
загальної компетентності дошкільників
Рівень підготовки дітей до школи
Головною метою роботи колективу ДНЗ є виховання дитини,
здатної продовжувати навчання
впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя.
Відповідно до Положення
про Петрівську районну
психолого-медико-педагогічну консультацію (розділ ІІ п.2.1.), Положення
про логопедичні пункти системи освіти (розділ ІІ п.2.2.) та наказу №241 від 10
вересня 2014 року «Про проведення обстеження дітей дошкільного віку (6,7 років)
у дошкільних навчальних закладах» у Баштинському ДНЗ були обстежені 7
вихованців(88%) із 8. Діагностування відбулося 03 жовтня 2014 року. Вихователь:
Писанка Валентина Олександрівна. За результатами виконання діагностичних
завдань виявили такі рівні: високий рівень – мають 2 вихованці (29%), середній
рівень – 2 вихованці (29%), низький рівень – 3 вихованці (42%).
До 01.12.2014 року були розглянуті на
педзібранні питання «Про результати проведення психолого-педагогічного
обстеження дітей дошкільного віку» та окреслені шляхи допомоги кожній дитині.
Моніторинг рівня компетентності
дітей
старшого дошкільного віку
відповідно до вимог програми
«Впевнений тарт»
Дані, наведені у діаграмі, свідчать про те, що протягом
навчального року загальний рівень компетентності дітей старшого дошкільного
віку постійно зростає та на кінець року спостерігається найбільш високі
результати, що відображаються у значному збільшенні відсотка дітей, які мають
високий рівень компетентності.
Завдання на навчальний рік
та оздоровчий період
Аналіз діяльності колективу, результати
діагностування, перспективи розвитку дошкільного закладу та реальний стан
освітнього процесу підтверджують необхідність продовжити роботу колективу ДНЗ
над реалізацією науково-методичної проблеми «Формування професійної компетентності
педагога, як умова розвитку дитини».
Враховуючи аналіз освітньої і методичної
роботи у 2014\2015 н.р., досягнення і перспективи розвитку ДНЗ, педагогічний
колектив у наступному 2015\2016 н.р. буде спрямовувати свою діяльність на
розв’язання основних пріоритетних завдань.
Пріоритетні завдання
освітнього процесу в Баштинського ДНЗ «Вербиченька»
на 2015-2016 навчальний рік:
1.
Проект спільної роботи
початкової ланки Червонокостянтинівської ЗШ та ДНЗ « Вербиченька» «Працюємо на майбутнє»
2.
Розвиток математичного мислення
та пізнавальних здібностей дитини
3. Формувати духовний потенціал
особистості дошкільника шляхом використання складових національної культури:
рідної мови, народного мистецтва, календарно-обрядових свят, народних ігор та
іграшок.
4. Домогтися 100%
охоплення дітей п'ятирічок дошкільним закладом.
5. Формувати у дітей
практичні навики дбайливого ставлення до свого здоров'я.
6. Підготувати дитину
до школи, як особистість.
7. Ознайомлювати дітей
з правовим вихованням.
8. Розширити участь
родини у діяльності дошкільного закладу.
10.
У взаємодії з сім'єю забезпечити фізичне і психічне здоров'я дитини,
виховати гуманні ставлення до
людей.
Педагогічний колектив у
наступному навчальному році буде керуватися наступними державними
документами:
Закон України
«Про мови», « Про освіту», « Про дошкільну освіту»;
Програма
виховання та навчання від двох до семи років «Дитина»;
Положення про ДНЗ;
Статут ДНЗ;
Базовий
компонент дошкільної освіти в Україні;
методичними посібниками:
Е.В. Белкіна, Н.І. Богданець – Білоскаленко «Методичні рекомендації до Програми
виховання і навчання дітей віком відвох до семи років « Дитина» »;
Т.Т Чала « Система
контролю в ДНЗ» та « Забезпечення наступності в навчально – виховній роботі ДНЗ і школи»
О.А. Шевцова «Організація
пізнавальної діяльності в ДНЗ
Л.Є. Кахаєва Л.О.
Кузнецова «Мовленнєвий розвиток старших
дошкільників»
Н.І. Дикань, К.С.
Мельниченко, О.А. Шевцова « Пізнавальний розвиток старших дошкільників»
Є.Лозинська « Українське народознавства дітям
дошкільного віку»
Е. Вільчковський
«Організація рухового режиму дітей у ДНЗ»;
Н. І. Вакуленко, «Українська мозаїка»;
методичними рекомендаціями з
журналів: «Дошкільне виховання», «Палітра Педагога», «Дошкільний навчальний
заклад»
Проблемне
питання над, яким працює заклад:
Формування
професійної компетентності педагога, як умова розвитку дитини
І. Методична робота
Зміст роботи
|
Тематика
|
Термін
|
Відповід.
|
Викон.
|
Підвищення рівня педагогічної
майстерності:
|
1.Вивчати та впроваджувати в практику
ДНЗ методичні рекомендації районного
відділу освіти, Міністерства
освіти і науки України
2.Інформувати вихователя про новинки
методичної літератури
3.Брати активну участь у роботі районних
методичних об’єднань, семінарах, конференціях
4.Заслухати звіт вихователя про
самоосвіту
5.Проводити взаємовідвідування занять між коллегами Червонокостянтинівського ДНЗ
|
протягом року
раз на квартал
згідно з планом
РМК
раз на квартал
раз на квартал
|
завідувач
завідувач
завідувач,
вихователь
завідувач
вихователі:
ПисанкаВ.О, Гренчишина Т.В.
Завідувачі: Бас О.В.
Коннік А.М.
|
|
Консультації
для вихователя:
|
Основні напрямки освітньої роботи у новому
навчальному році. Граничні навантаження на дошкільників різних вікових
категорій
|
вересень
|
завідувач
|
|
Консультації для помічника вихователя:
|
1.Безпека життєдіяльності: дотримання
посадових обов’язків як гарантія безпеки життєдіяльності.
2.Інфекційні хвороби: профілактика та
запобігання.
3.На порозі грип: як запобігти хворобі.
|
жовтень
січень
березень
|
завідувач
завідувач
завідувач
|
|
Засідання творчої групи
|
формування у дошкільнят ціннісного
ставлення до пізнавальної діяльності як однієї із умов успішного навчання в
школі..
|
жовтень
|
творча група вчителів початкових класів Круглик С.М., Алексейчик О.О. та
завідувач ДНЗ «Вербиченька» Коннік А.М.
|
|
«Педагогічні зустрічі» з колегами ДНЗ району з метою обміну
досвідом роботи з питань планування освітнього процесу, контролю та керівництва
тощо.
|
протягом
року
|
вихователь
завідувач
|
||
Педради в ДНЗ на 2015-2016 н.р.
спільно з Червонокостянтинівським ДНЗ
Порядок денний
|
Термін
|
Відпов.
|
Викон.
|
|
1.
|
«Про завдання діяльності трудового
колективу»
Аналіз роботи за минулий навчальний
рік.
Обговорення та затвердження плану
роботи ДНЗ на 2015-2016 навчальний рік.
Календарне планування
навчально-виховного процесу.
Організаційні питання початку навчального
року
|
серпень
|
завідувач
завідувач
вихователь
завідувач
|
|
2.
|
1.Про виконання рішень попередньої педради (інформація).
«Імідж та його значення в
професійній» діяльності педагога
1.1. Формування позитивного іміджу
педагога: особиста і професійна частина іміджу;
1.2. Складові та чинники іміджу;
1.3Візуальний образ та грамотна мова педагога – важливі аспекти
формування іміджу;
1.5. Службова етика як важлива складова іміджу педагога дошкільного
закладу.
|
листопад
|
завідувач
вихователь
|
|
3.
|
1.Про виконання рішень попередньої педради (інформація).
«Психолого
- педагогічні умови формування компетенції з питань безпеки у дітей
дошкільного віку, батьків та педагогів.»
1.1. Формування здорового способу життя та
активної життєвої позиції дошкільників щодо власної безпеки відповідно до
вимог Базового компонента дошкільної освіти.
.1.3Взаємодія між батьками та педагогами. Виховання у
дорослих культури безпеки та відповідального ставлення до життя і здоров’я
дітей.
|
лютий
|
завідувач
|
|
4.
|
«Здоровий випускник дитсадка – успішний
школярик »
Взаємозв’язок фізичного та психічного
здоров’я дошкільника (доповідь)
Аналіз
результатів фізичного обстеження дітей старшого віку (інформація за
результатами обстеження)
|
травень
|
завідувач
вихователь
|
ІІ. Вивчення
стану організації життєдіяльності
Вид контролю
|
Тематика
|
Термін
|
Відповід.
|
Викон.
|
Тематичний
|
Результативність роботи з розвитку мовлення дошкільників1. Створення умов
щодо організації роботи, що сприяє
мовленнєвому розвитку дошкільників
2. Вміння вихователя
організувати роботу з мовленнєвого розвитку дітей відповідно до програми
«Дитина»
3.Розвиток мовленнєвих
умінь дітей:
- словниковий запас
відповідно до віку і вимог програми;
- розвиток артикуляційних
умінь, фонематичного слуху, літературної вимоги;
- граматичні вміння дітей;
- комунікативне мовлення;
- робота з дитячою
книжкою.
|
листопад
|
Завідувач
СердюкВ.Г.
|
|
Комплексний
|
Комплексна перевірка.
|
листопад
|
Сердюк В.Г.
|
|
Оперативний
|
Оснащення
групи та готовність до нового навчального року
Дотримання
правил внутрішнього трудового розпорядку
Початкова
діагностика на початок навчального року
Культурно-гігієнічні
навички дітей під час вживання їжі.
Раціональність
та ефективність організації господарської праці( чергування, доручення, кол.
праця)
учення,
кол. праця)
|
Протягом року
|
завідувач
|
|
Підсумковий
|
Моніторинг показників
успішного розвитку дітей за вимогами Програми «Дитина»
|
травень
|
вихователь
|
|
Порівняльний
|
Обстеження фізичної
підготовленості дітей старшого дошкільного віку та виконання ними основних
фізичних рухів
|
квітень
|
вихователь
|
ІІІ.
Організаційно – педагогічна робота
Взаємодія ДНЗ зі школою
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відпов.
|
Викон.
|
1.
|
Екскурсії до школи:
Знайомство з класами та вчителями;
Відвідування шкільної бібліотеки
|
вересень
|
вихователь
|
|
2.
|
Обговорення плану роботи з наступності ДНЗ та школи
|
вересень
|
завідувач
|
|
3.
|
Участь в урочистій лінійці 1 вересня
|
вересень
|
вихователь
|
|
4.
|
Контроль за успішністю в школі дітей-випускників
|
січень
|
вихователь
|
|
5.
|
Відвідування уроків у першому класі
|
жовтень
|
вихователь
вчитель
|
|
6.
|
Запрошення вчителів початкових класів на заняття у ДНЗ з математики, грамоти
|
січень
|
вчитель,
вихователь
|
|
7.
|
Запрошення першокласників на свята та
дозвілля в ДНЗ
|
згідно
плану
свят
|
вихователь
|
|
8.
|
Організація спільної виставки дитячих робіт з художньої праці
|
травень
|
вихователь
вчителі
|
Робота з батьками
Зміст роботи
|
Тема
|
Термін
|
Відпов.
|
Викон.
|
Батьківські збори:
|
1. Якщо в
школу через рік…
2.Виховання
добродійності у дітей
|
жовтень
лютий
|
завідувач
завідувач
|
|
Консультації:
|
1. Обережно!
Комп’ютерні ігри!
2. Кроки до
самостійності.
3.Батькам про
цінність сюжетно-рольової гри
4. Соціальна
готовність малюка до навчання в школі .
5. Як вдома
розвивати здібності дітей
6. Ура! Ми
їдемо відпочивати.
|
жовтень
грудень
січень
лютий
квітень
червень
|
завідувач
вихователь
вихователь
вихователь
вихователь
вихователь
|
|
День відкритих дверей
|
«Входинки
дитинки»
|
вересень
|
вихователь
|
|
Замітки у батьківський
куточок:
|
1.Уперше до
дитячого садка .
2. Профілактика
шлункових захворювань.
3. Результати навчально-виховної роботи.
|
вересень
грудень
травень
|
вихователь
вихователь
вихователь
завідувач
|
|
Анкетування:
|
1.Чого Ви
очікуєте від дитячого садка цього року?
2.Ростемо
здоровими
|
жовтень
квітень
|
завідувач
завідувач
|
|
Тренінг:
|
Мистецтво
дарувати любов
|
січень
|
завідувач
|
Робота з дітьми, неохопленими дошкільною освітою
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відпов.
|
Викон.
|
1.
|
Проведення
обліку дітей від народження до 6-ти років на закріпленій за ДНЗ території
|
липень
|
завідувач
|
|
2.
|
Проведення
просвітницької роботи серед батьків та громадськості щодо необхідності
здобуття дітьми дошкільної освіти
|
постійно
|
завідувач
|
|
3.
|
Запровадження
в ДНЗ різних форм охоплення дітей дошкільною освітою
|
постійно
|
завідувач
|
ІY. Робота методичного кабінету
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відпов.
|
Викон.
|
1.
.
|
Формування
картотеки методичної літератури відповідно до програми «Дитина»
|
Вересень- жовтень
|
завідувач
|
|
2.
.
|
Поповнення
методичного куточку дидактичними іграми згідно програми
|
січень
|
завідувач
|
|
3.
4.
|
Поповнення
фізкультурного обладнання
|
березень
|
вихователь
|
|
4.
5.
|
Передплата
періодичних видань на 2015 рік
|
грудень
|
завідувач
|
|
5.
6.
|
Придбання
методичної та дитячої художньої літератури
|
протягом року
|
Завідувач
вихователь
|
|
6.
8.
|
Проведення
діагностики вихователя
|
Січень
|
завідувач
|
|
7.
9.
|
Ознайомлення з
педагогічним досвідом дошкільних закладів району
|
постійно
|
завідувач
|
Y. Адміністративно – господарська
робота
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відповід.
|
Викон.
|
Адміністративний контроль
|
||||
1.
|
Перевірка
готовності приміщень ДНЗ до нового навчального року
|
до 20.08.
|
завідувач
|
|
2.
|
Контроль за
готовністю ДНЗ до зимового періоду
|
жовтень
|
завідувач
|
|
3.
|
Оперативний
контроль за роботою структурних підрозділів
|
постійно
|
завідувач
|
|
3.1.
|
Контроль харчуваня :
завезення,
збереження продуктів харчування;
додержання
строків реалізації, вхідного контролю якості продуктів;
ведення
бракеражної документації
|
щомісячно
|
завідувач
|
|
3.2.
|
Контролювати
роботу кухаря:
закладку
продуктів харчування;
якість
приготування страв;
технологія
приготування страв;
норма видачі
порцій;
дотримання
санітарно – гігієнічних вимог при обробці продуктів харчування;
виконання
інструкцій з охорони праці
|
щомісячно
|
завідувач
|
|
3.3.
|
Контроль щодо:
економічного
використання миючих та чистячих засобів;
за своєчасним
ремонтом меблів та сантехнічного обладнання;
за виконанням
режиму економії електроенергії, тепла
перевірки
стану електрообладнання та електропроводки
|
щомісячно
|
завідувач
|
|
4.
|
Перевіряти
якість прибирання приміщень ДНЗ
|
щотижня
|
завідувач
завгосп
|
|
5.
|
Аналіз
захворюваності дітей
|
квартально
|
завідувач
|
|
6.
|
Аналіз
відвідування дітьми ДНЗ
|
квартально
|
завідувач
|
|
7.
|
Аналіз
виконання норм харчування
|
щомісячно
|
завідувач
|
|
8.
|
Контроль за
надходженням батьківської плати
|
щомісячно
|
завідувач
|
|
9.
|
Своєчасне
проходження медичного огляду працівниками ДНЗ
|
2 рази на рік
|
завідувач
|
|
10.
|
Проведення
інструктажів з питань безпеки життєдіяльності
|
квартально
|
завідувач
|
|
11.
|
Проведення
профілактичних випробувань спортивного та ігрового обладнання
|
до вересня
|
завідувач
|
Зміцнення матеріальної бази
1.
|
Фарбування
ігрового та спортивного майданчику
|
Липень - серпень
|
завідувач
|
|
2.
|
Благоустрій та
озеленення території ДНЗ
|
червень
|
завгосп
|
|
Фінансово – господарська діяльність
|
||||
1.
|
Контролювати
своєчасне ведення та здачу необхідної документації:
табелів на
зарплату;
накопичувальні
відомості щодо харчування дітей;
звіт про
стан харчування;
статистичний
звіт
|
щомісячно
до 10.01.16.
|
завідувач
|
|
2.
|
Затвердження
штатного розпису
|
по потребі
|
завідувач
|
|
3.
|
Проведення
інвентаризації, списування непридатного майна
|
по потребі
|
завідувач
|
Додаток 2
МЕДИКО –
ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання
|
Відповідальний
|
Відмітки про виконання
|
I. Медична робота
|
||||
1.
|
Вживати заходи спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я,
гігієнічне виховання дітей, на створення умов, що відповідають вимогам
санітарних норм.
|
Постійно
|
завідувач
|
|
2.
|
Проводити аналіз стану здоров’я дітей.
|
Постійно
|
завідувач
|
|
3.
|
Проводити антропометричне вимірювання дітей всіх
вікових груп.
|
1 раз на квартал
|
завідувач
|
|
4.
|
Надавати медичну допомогу дітям, які захворіли,
забезпечити їх ізоляцію до приходу батьків.
|
При необхідності
|
завідувач
|
|
5.
|
Здійснювати ранковий прийом дітей які прийшли
після хвороби,чи були в контакті з інфікованими хворими.
|
Упродовж року
|
завідувач
|
|
6.
|
Виявляти частохворіючих дітей.
|
Упродовж року
|
завідувач
|
|
7.
|
Контролювати проведення і ефекти-вність
фізкультурно-оздоровчих заходів, проведення занять з фізкультури.
|
Постійно
|
завідувач
|
|
8.
|
Проводити огляд дітей на педикульоз та шкірні
захворювання.
|
1 раз в тиждень
|
завідувач
|
|
10
|
Контролювати виконання графіку провітрювання
груп та проведення генеральних прибирань приміщень.
|
Упродовж року
|
завідувач
|
|
2.Робота з сім’єю
|
||||
1.
|
Проведення бесід і лекцій для батьків з питань
раціонального харчування дітей, профілактики різних захворювань.
|
Постійно
|
завідувач
|
|
3.Санітарно-гігієнічна робота
|
||||
1.
|
Контролювати санітарний стан приміщень, ігрових
майданчиків.
|
Щоденно
|
завідувач
|
|
2.
|
Контролювати повітряно-температурний режим
приміщень.
|
Щоденно
|
завідувач
|
|
3.
|
Контролювати виконання співробітниками правил
особистої гігієни.
|
Постійно
|
завідувач
|
|
4.
|
Контролювати своєчасну заміну постільної
білизни, рушників, серветок.
|
Постійно
|
завідувач
|
|
5.
|
Контролювати проведення генеральних прибирань та
розподіл обов’язків серед технічного персоналу.
|
2 рази на місяць
|
завідувач
|
|
ДОДАТОК 1
СВЯТА
„Новий Рік” – 12.2015р.
„Мамин День” – 03.2016р.
„Великдень” - 04. 2015р.
„Випуск дітей до школи” – 06.2015р
„Веселі старти” –
06.2015р.
ТЕМАТИЧНІ РОЗВАГИ
„Розвага Святе Водохрещя” – 01. 2016р.
„А хто у
нас сильніший” – 02.2016р.
„Нова
весна, нова краса” – 03.2016р.
„Пригоди
Андрійка - хворійка” – 04.2016р.
Травневий
хоровод” – 05.2016р.
ТЕМАТИЧНІ ДНІ
День казки
– 11.2015р.
День сміху –
04.2016р.
День захисту природи – 04.2016р.
День захисту дітей –
01.06.2016р.
Дні здоров’я
Вересень - 2015р. Лютий -
2016р
Жовтень
- 2015р. Березень
– 2016р
Листопад
- 2015р Квітень -
2016р
Грудень
- 2015р Травень -
2016р
Січень
- 2016р
ДОДАТОК 3
ПЛАН РОБОТИ З
БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
№
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін проведення
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
З метою запобігання нещасним випадкам та збереження здоров’я кожного
вихованця:
- систематично проводити інструктажі під час вступу на роботу, на
робочому місці, позачергові та
цільові інструктажі;
- стежити за дотриманням техніки безпеки в групах та на ділянках дошкільного навчального закладу;
- стежити за якістю надання дітям знань з ППД та ПДР, пропаганда цих знань серед батьків;
- надавати необхідну методичну допомогу щодо пропаганди здорового
способу життя серед дітей і батьків.
|
упродовж року
упродовж року
упродовж року
упродовж року
|
завідувач
завідувач
завідувач
завідувач
|
|
2.
|
З метою збереження та зміцнення здоров’я кожного вихованця:
- провести обстеження на плоскостопість
дітей 5-6 років;
- скоординувати
роботу лікаря, медсестри та
педагогічного колективу
дошкільного закладу щодо
профілактики захворювань та
загартування дітей;
- проводити медичний огляд дітей і аналізувати причини дитячої захворюваності та ефективність її усунення;
- проводити сеанси фітотерапії;
- інформувати
батьків щодо профілактики кишкових,
інфекційних захворювань дітей та дотримання техніки безпеки.
|
квітень - травень
упродовж року
упродовж року
згідно плану
упродовж року
|
завідувач
Медсестра
ЛавріненкоТ.І.
медсестра
Лавріненко Т.І.
|
ДОДАТОК 4
ОСНАЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ГРУПИ
№
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін проведення
|
Відповідальний
|
|
1.
|
Поповнити матеріал з сенсорного виховання дітей
у групі
|
вересень
|
Коннік А.М.
|
|
2.
|
Поповнити матеріалом розвиваючи ігрові зони.
|
вересень
|
Батьківська рада
|
|
4.
|
Поновити інвентар для праці у куточку природи.
|
жовтень
|
Коннік А.М
|
|
5.
|
Поповнити кабінет методичними посібниками для
проведення роботи з дітьми (логічні ігри, тести, зошити для самостійної
роботи тощо).
|
листопад
|
Коннік А.М
|
|
6.
|
Поповнити медичний кабінет лікарськими препаратами для проведення
оздоровчих заходів.
|
листопад
|
Коннік А.М
|
|
7.
|
Виготовити дидактичні ігри з логіко-математичної
компетентності дошкільників.
|
грудень
|
Коннік А.М
|
|
9.
|
Осучаснити зони для сюжетно-рольових ігор.
|
січень
|
Коннік А.М
|
|
10.
|
Поповнити групи конструктивно-будівельним
матеріалом.
|
лютий
|
Коннік А.М
|
|
11.
|
Поповнити куточки самостійної художньої
діяльності дітей нетрадиційним обладнанням та матеріалом.
|
березень
|
Коннік А.М
|
|
12.
|
Створити куточки для проведення дослідницької
діяльності.
|
травень
|
Коннік А.М
|
ДОДАТОК
5
ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА
РОБОТА
№
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
Термін
проведення
|
Відповідальний
|
Відмітка
про виконання
|
1.
2.
3.
|
Забезпечити
дотримання санітарної норми активної рухової діяльності дітей протягом дня.
Забезпечити
необхідний тренуючи ефект занять з фізичної культури:
2 – у
приміщенні;
3 – на
прогулянці.
Проводити
повний обсяг форм фізичного виховання:
·
ранкову гімнастику та гігієнічну гімнастику після сну;
·
фізкультурні хвилинки на заняттях, фізкультпаузи,
пішохідні переходи;
·
спортивні свята, розваги, змагання.
|
упродовж року
упродовж року
упродовж року
|
Пом.вихователя
Вихователь
Вихователь
|
Додаток
6.
ЗАГАРТУВАННЯ
№
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін проведення
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Створити дітям умови відповідно до гігієнічних
вимог.
Здійснювати повний комплекс оздоровчо-загартовуючих
заходів.
Проводити загартування повітрям:
·
протягові провітрювання відповідно до графіків
провітрювання;
·
проведення ранкової гімнастики та фізкультурних занять
з відкритими вікнами або фрамугами;
·
перебування на свіжому повітрі.
Загартування водою:
·
метод холодової дії на організм
|
упродовж року
упродовж року
упродовж року
щоденно
упродовж року
|
Коннік А.М
Вихователь
Вихователь
Пом. Вихователя
|
ДОДАТОК 7
ГУРТКОВА РОБОТА
№
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
Термін проведення
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
АНГЛІЙСЬКА МОВА
(для дітей 5- 6 річного віку)
|
1 раз на тиждень
|
вихователь
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар