субота, 1 жовтня 2016 р.

Завдання для підготовки до мовної теми "Лексичне значення слова" (лютий)


Завдання для підготовки до перевірної роботи (мовна тема): «Лексичне значення слова» (січень – лютий  2016)
1.Записати слова. Визначити значущі частини в словах.
а) Дощити, дощ, дощовик, дощовий, задощити, дощик.
б) Лісовий, лісок, лісами, лісах, підлісок, проліски.
2.Погрупувати і записати  словосполучення  у дві колонки: з прямим значенням та переносним значенням
Кришталева ваза, твердий характер, золота прикраса, лити воду, добре серце, ллється пісня, кипить вода, золоті руки, кипить робота, цупкий  папір, старий чоловік, холодний погляд, гарячий суп, гарячий парубок.
3. Дібрати  до поданих слів синоніми. Записати пари слів.
Стежка - …, фотографія - …, сукня - …, гелікоптер - …, крижаний - …, колодязь - …, базікати - …, стрімкий - …, пігулка - …
4.З кожним словом скласти  і записати  по два речення так, щоб у кожній парі речень  слова -  омоніми мали різне лексичне значення.
Коса. Лисички. Півник. Лютий. Голки. Сонечко. Лист.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Роль педагогічного спостереження для оцінювання. Рівні підтримки.

 РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ Важливим інструментом для оцінювання учнів з ООП є педагогічне спостереження. Це один із...