четвер, 29 вересня 2016 р.

Ділова гра



Шановні учасники семінару, пропоную вам прийняти участь у діловій грі.
Вам я пропоную взяти участь у грі і як учні, і як вчителі. Для цього ми згодом розділимося на дві команди.
Сьогодні ми будемо працювати із зошитом   самооцінювання  для учнів.
Цей зошит є складовою комплекту навчальних посібників з української мови для 3 класу за системою розвивального навчання Ельконіна – Давидова. Він містить завдання для формування дії оцінювання та сомооцінювання. Використовуючи даний зошит,  учитель має можливість здійснювати моніторинг становлення в учнів комунікативної компетентності на рівні орфографічної дії, а також ключової компетентності «вміння вчитися».
Учень, працюючи із зошитом, має можливість перевірити рівень засвоєння вивчених орфограм у формі самоперевірки за зразком написаного під диктування тексту та виконання завдань у формі тестів.
Зошит складається з шести карток з самооцінювання та має виймальну вкладку з відповідями до завдань. Оскільки діти вже знають, як виконувати цю роботу, а для вас це є новим, то пропонує працювати за визначеним мною алгоритмом.
1.     Покладіть перед собою зошит самооцінювання. Відкрийте його на сторінці 3. Ознайомтесь із правилами роботи.
2.     Розгляньте ключ до сходинок досягнень. Він застосовується на основі заповненої вчителем таблиці – с.16.
3.     Відкрийте картку самооцінювання №1 на с. 4-5. Ознайомимося з порядком роботи. Спробуйте його озвучити (пише текст під диктовку, виконує тест, перевіряє все за поданими відповідями, заповнює таблицю на с.5). На наступний урок учитель приносить зошити, заповнивши підсумкову таблицю. Учень визначає своє місце на сходинках.
4.     Поділ учасників на команди учнів та вчителів.
5.     Робота з карткою №2
6.     Самоцінювання  роботи групи учнів та групи вчителів за схемою самоаналізу складових навчальних дій.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  24 травня, 2023 . Дистанційне навчання. 3 клас   1 урок – математика (о 8.30)   2 урок – 5 уроки – працюємо самостійно.   За...