четвер, 29 вересня 2016 р.

Схема самоаналізу для учасників гри



Схема самоаналізу складових навчальних дій для вчителя
1)      постановка навчального завдання (навчальне цілепокладання);
2)      перетворення умов навчального завдання для виявлення  найсуттєвіших ознак  предмета дослідження (планування дослідження; організація навчальної діяльності у взаємодії з іншими її учасниками (в межах класу, групі, парі); аналіз мовних явищ; участь у навчальній дискусії (слухання інших та побудова власних висловлювань у разі незгоди або бажання доповнити);
3)      моделювання результатів дослідження (узагальнення, установлення і пояснення причинно – наслідкових зв’язків, вилучення несуттєвого);
4)      перетворення моделі результатів дослідження для вивчення властивостей досліджуваного предмета (висловлювання  аргументованих суджень, які з’являються  як результат виявлення причинно – наслідкових зв’язків, доведення власної думки);
5)      побудова системи часткових завдань, які розв’язуються  загальним способом (перенесення знань і способів діяльності в нову ситуацію, групування й класифікація за певними ознаками, самостійна робота з підручником, пошук нової інформації з різних джерел);
6)      контроль за виконанням дій (використовування контролю своєї діяльності в межах контролю уваги та рефлексивного контролю);
7)      оцінка засвоєння загального способу як результату розв’язання навчального завдання (оцінювання  меж застосування способу та власних навчальних досягнень)

Схема самоаналізу складових  навчальних дій для учня
1)      постановка навчального завдання (Що мені треба виконати?);
2)      перетворення умов навчального завдання для виявлення  найсуттєвіших ознак  предмета дослідження ( У групах чи у парах радимося, що ми виконували і для чого; що було зробити легше, а що – важче);
3)      моделювання результатів дослідження (З′ясовую на основі таблиці с. 7, які орфограми повторили)
4)      перетворення моделі результатів дослідження для вивчення властивостей досліджуваного предмета (Де можемо використати ці знання?);
5)      побудова системи часткових завдань, які розв’язуються  загальним способом (Досліджую підсумкову таблицю вчителя, с.16);
6)      контроль за виконанням дій (Перевіряю, чи вірно виконано завдання на с. 7 – таблиця і тест, раджуся в парі у разі допущених неточностей);
7) оцінка засвоєння загального способу як результату розв’язання навчального завдання (Визначаю своє місце на «Сходинках досягнень»)

Немає коментарів:

Дописати коментар

  24 травня, 2023 . Дистанційне навчання. 3 клас   1 урок – математика (о 8.30)   2 урок – 5 уроки – працюємо самостійно.   За...