середа, 28 вересня 2016 р.

Святкова програма до 8 березня



Святковий концерт для мам «Святкова книга для мами»
(година спілкування)
Мета: Розширити уявлення учнів про свято. Розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток. Виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей.
Розвивати академічні, художні, хореографічні та сценічні здібності дітей.
Матеріал:  музичні та віршовані  подарунки – вітання  для мам,  бабусь . Малюнки, квіти, надувні кольорові кульки, рушники.

МУЗИКА У ВИГЛЯДІ ПОЗИВНОГО
Ведуча
Доброго, доброго всім вам,  весняного дня! Цей день по-справжньому весняний, адже наша школа засяяла теплом жіночих посмішок. Вони  відкривають нам таємницю наступаючого свята, без якого, здається, неможливий прихід весни. Тож, вітаємо вас із наступаючим жіночим святом, бажаємо всього найкращого. А  учні початкових класів вирішили відкрити вам, любі мами, мами ваших мам,  святкову книгу для матусь. Це справжнє концертно- театральне дійство, сторінки якого ви зможете переглянути.  Справжнісіньку весняну симфонію. Отже, зустрічайте наших акторів дружніми оплесками!
Ведуча
Відкриваємо 1 сторінку святкової книги «Весна прийшла»:
(Стахів, Терещенко, Скорупич, Журавльов, Галуган )
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №1
На сцену вибігає гурт  хлопчиків  і дівчаток, починають розмову.
Стахів Настя
 Ой як здорово сьогодні! День такий сонячний, веселий.
Терещенко Настя
 Справді здорово і так гарно на душі! Це, мабуть, тому, що  свято 8 березня!
Скорупия Настя
 Так, гарне свято! Я так люблю свята... Тоді так весело, приємно, людей знайомих, родичів можна побачити, поспілкуватися з ними. До нас і бабуся приїде, я так скучила за нею...
Журавльов Гриша
 А ви мені скажіть, що то за свято, саме 8 березня? І чого раптом його всі святкують з таким піднесенням?
Галуган Юля
А я тобі зараз покажу, чого таке піднесення викликає це свято у людських серцях. Ну, готовий?
Журавльов Гриша
Ну, давай, доказуй, що хотіла, я готовий повірити...
Терещенко Настя
 Ну, тоді закрий очі і вдихни повітря на повні груди. Всі давайте це зробимо. Чуєте яке повітря? Таке ароматне, що його просто пити можна.
Всі діти
 А й сравді. Дивовижно!
Журавльов Гриша
І що це означає?
Скорупич Настя
 А це означає, що до нас іде весна!
Стахів Настя
 А й справді. Іде.
МУЗИЧНА ЗАСТАВКА
Терещенко Настя
І хоч ще холодно, але вигляне сонечко і хочеться зняти з себе одяг, так весело стає.
 Скорупич Настя
 Так-так, уже і в сніжки гратися зовсім не хочеться і на лижах кататися не тягне.
Журавльов Гриша
 А я свої ковзани вже в комірку закинув, бо кататися і не кортить.
Стахів Настя
 Весни хочеться, тепла. І нащо та зима?

Журавльов Гриша
 Ой, справді, вона так набридла... Довга, холодна, сіра... Не встигне день розвиднітися, а вже ніч суне...
 Стахів Настя
 Інша справа вже зараз. І день довший, і сонечко частіше сміється, а від того на душі світлішає.
Скорупич Настя
 Тепер зрозумів, що то за свято 8 березня? Це свято весни, пробудження природи, а від того в людей таке піднесення, радість, що накінець прийде тепло, оживе природа, розквітнуть квіти, птахи повернуться з вирію. Всім зразу стає весело і радісно!
Ведуча
Діти, прислухайтесь. ТС! Здається мені, що до нас іде незвичайна гостя і відкриває
другу сторінку нашої книги  під назвою «Незвичайна гостя»:
Кімлик, Саєнко, Шелест, Копищик, Стрелец, Алейченко)
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №2
Звучить раптом різка РІЗКА МУЗИКА

 На сцену вибігає зима одягнена в біле плаття, на якому нашиті сірі плями, вона махає сірою хусткою і крутиться по сцені. Діти  на сцені злякано замовкають і дивляться.
Зима – Катрук Яна
 Що злякалися? Я бачу!
 Зараз все переіначу!
 Снігом все довкіл покрию
 І на вас нашлю завію!
                                                        МУЗИЧНА ЗАСТАВКА
Зима кружляє, снігом усе посипає. Дітям холодно. Вони  тупають ногами, імітують холод.
Зима – Катрук Яна
 А то глянь, весна їм треба
 Й голубе безхмарне небо.
 Вже мене не поважають.
 Так весну свою чекають.
 А зі мною вам погано?
Діти отямлюються і підходять ближче до Зими.
Кімлик Саша
 Ну, не злися ти на нас.
 Для весни приходить час.
 Все в природі справедливо.
 Ти була для нас, як диво.
 Саєнко Анна
 Ти усіх нас звеселяла,
 Снігом землю покривала.
 Розсипала іній всюди
 Й дивувалися всі люди.
Шелест Олег
 Взимку всі дерева спали
 І поля відпочивали.
 Ти хорошою була.
 Але хочеться тепла.
 Копищик Іванка
 Ти нам радість дарувала,
 Снігом-льодом дивувала.
 Вся світилася для нас,
 Та скінчивсь зимовий час.
 Стрелец Вадим
 Тож не злись на нас, не треба,
 Нам би сонця! Нам би неба!
 Ми за ним засумували.
 Нащо сніжні нам завали?
Алейченко Віолета
 То ж не злися ти на нас.
 Для весни вже справді час!
 Сонце треба молоде...
 Гляньте, хто це там іде?
ЛИНЕ НІЖНА МУЗИКА
На сцену виходить весна, навколо неї діти-квіти.
ТАНЕЦЬ ВЕСНИ ТА КВІТІВ
Ведуча
Ой, які гарні квіти! Кого ж це ви сюди привели? ? І чому це зимонька так розлютилася?
  Третя сторінка нашої книги повідає таємницю дивної зустрічі
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №3
Зима – Катрук Яна
 Хто така? Чого прийшла?
 Чи нечиста принесла?
 На гостей я не чекаю —
 Все снігами замітаю.
 То ж дороги і стежини
 Недоступні для людини.
Весна – Рябокобила Катя
 Не людина я — весна,
 Гарна, сонячна, ясна.
 І мені доріг не треба,
 Я прилинула із неба.
 Де залишила свій слід,
 Там розтанув сніг і лід.
 Тепло сонце пригріває —
 Вся природа оживає!
Ось, послухай як співає!
ПІСНЯ ПРО ВЕСНУ – 4 клас
Ведуча
Здається мені, що ми потрапили до якогось музичного королівства, про яке нам розповість 4 сторінка нашої книги:
Осипова, Морозова
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №4
Осипова Ксенія
 Ой весна-весна гарна і ясна,
 Ти до нас ідеш і тепло несеш.
 Весело в ярки потекли струмки.
 Криги попливли, квіти зацвіли.
Морозова Свєта
 Ой весна-красна, ніжна запашна,
 Ти до нас ідеш, радість всім несеш.
 Ожива земля, луки і поля.
І танцює все: небо і земля.
Ведуча
Дивіться, дивіться, яка благодать! Метелики з неба справжні летять!
ТАНЕЦЬ МЕТЕЛИКІВ
Зима в роздумах, зажурена, спостерігає за танком Весни, Квітів і Метеликів. Діти всі підбігають до Весни, оточують її і починають пісню про весну.
ПІСНЯ ПРО ВЕСНУ і маму – 3 клас
Зима стоїть в стороні.
Ведуча
Діти, а я зрозуміла.
Це відкрилася 5 сторінка нашої книги «Здрастуй, весно!»:
Бас, Наумова
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №5
Весна – Рябокобила Катя
 Діти, що ж ми наробили?
 Зиму так ото лишили.
 Ось стоїть вона саменька,
 Згорблена уся, сивенька.
Бас Ангеліна
 А була ж така — царівна,
 Білосніжна, гарна, дивна.
 Дивовижна королева!
 Срібна казка кришталева!
Наумова Юля
 Це не можна так лишати.
 Треба Зиму проводжати.
 Щоб вона, як прийде час,
 Повернулася до нас.
ЛИНЕ МУЗИКА
 Діти і Весна підбігають до Зими, беруть її за руки і проводжають зі сцени на лаву .
Ведуча
Діти, ми провели нашу зимоньку. Вже вона на нас не ображається. Тож давайте покличемо назад до нас весну.
-          Повернись весна до нас! Повернись!
І давайте всі разом з весною потанцюємо.
Весна повертається

ТАНЕЦЬ - МАСОВКА №1
Ведуча
От ми і подарували мамам та бабусям таночок.
І вже час відкрити 6 сторінку книги для матусь і хочуть її відкрити наші
хлопчики.
А називається вона так…
Геращенко Діма
«Ці слова і наш танок – привітання для жінок»:
Пилипчук, Розлада, Берест, Проненко, Геращенко
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №6
Виходять хлопці в українському вбранні
 Пилипчук Максим
 Весна в усі щілинки рветься,
 У вікна, в двері, у шпарки.
 І сонце лагідно сміється,
 Тепло дарує залюбки.
 Розлада Коля
 Синіє березневий ранок,
 Сніги чорніють за селом.
 Весна прийшла до нас на ганок
 І сіє квіти під вікном.
Берест Антон
 Струмки з горбочків задзвеніли,
 І білий світ весь задзвенів.
 Поля всі враз зазеленіли
 І ріки вийшли з берегів.
 Проненко Катя
 Весна прийшла струнка і гожа,
 В природі стільки вже пісень!
 І на весну — матуся схожа,
 Бо розвидняє діткам день.
 Геращенко Діма
 То ж навесні і в мами свято,
 Бо мама, як сама весна.
 То ж свята можна об’єднати —
 Весна і мамочка ясна.
 Геращенко Діма
А ще бабусю привітати
 Ми хочемо у світлий час.
 І для жінок цих станцювати
Уже прийшла пора для нас.
ПІСНЯ З РУХАМИ ТАНЦЮ ВІД ХЛОПЦІВ
Весна
 Я рада, що мене чекали
 У березневий світлий день
 І стільки віршів прочитали,
 Чарівних вивчили пісень.
 Спасибі, хлопчики й дівчата.
 Але до праці час іти.
 Роботи в мене так багато
А час потрібно берегти
                                                           МУЗИКА
Діти проводжають Весну на лаву і виходять з нею разом
Ведуча
Весна пішла робити свої весняні справи. Дівчатка, а ви любите секрети? А вмієте їх берегти?  А хочете я вам х мамами відкрию секрет, як хлопчики готуються до березневого свята?
Я зазирнула до 7 сторінки книги для матусь і дізналася про це:
Іванішин, Стахів, Попов, Безщасний, Куницький
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №7
 А на сцену піднімаються хлопчики  і ведуть між собою розмову.
Іванішин Влад
 Ну, хлопці, розказуйте, хто які подарунки підготував на свято. Бо ж треба було для мами зробити подарунок, для бабусі, для сестрички і... і для дівчинки, для подружки. 8 березня — це особливий день! Свято весни і всіх жінок.
Стахів Стас
 Ну, чому для всіх треба подарунки дарувати? Можна тільки для мами...
Попов Саша
 І для бабусі, тому що вона мама твоєї мами, тобто двічі мама, бо мама твоя тебе народила, а твою маму народила її мама, ну, твоя бабуся...
Стахів Стас
 Ну, ти мене зовсім заплутав... Хоча ... Твоя правда. Без бабусі не було б моєї мами, а без моєї мами не було б і мене. Значить бабусі подарунок обов’язково треба, а до того я ж її так люблю!
Іванішин Влад
 І сестричці, бо вона виросте і теж стане жінкою і мамою для якогось малесенького хлопчика чи дівчинки.
Безщасний
Ага, правильно. Треба всім жінкам дорогим і рідним дарувати у цей день подарунки. Це, по-перше, дуже приємно, а ще цікаво. Тому що треба добре подумати, що кому подарувати, побігати по магазинах та вибрати або самому виготовити... Це, я вам скажу, не так уже й легко. І як тільки мама встигає по тих магазинах та ще й усе по дому зробити? Правду каже мій тато, що жінка — це загадка! А, по-друге, ти сам стаєш ніби доросліший, поважний, тобто відчуваєш себе чоловіком — мужчиною. Правда?
Куницький Денис
 Ага. Бо в цей день на тебе і дивляться всі жінки, як на дорослого чоловіка. Мама мріє, що з її сина виросте справжній добрий і мужній чоловік, захисник, чудова людина, сім’янин... Так вона мені і сама казала...
Іванішин Влад
 І взагалі, я вам скажу, мені дуже подобається дарувати подарунки, тоді так приємно на душі. Так здорово!
Стахів Стас
 А мені подобається щось майструвати, щоб потім це подарувати і обрадувати всіх. Це радісно і чудово.
Попов Саша
 То коліться, хлопці, що хто приготував. Я, наприклад, для мами зробив саморобку у вигляді тарілочки, для бабусі пошив подушечку для голок, для сестрички намалював весну-красну, а для дівчинки, з якою сиджу за однією партою, купив бантики і ще до того всім своїм жінкам і дівчатам купив весняні квіти.
Куницький Денис
 І гроші ж у мамочки випросив, щоб усе це купити? От хороший син!
Попов Саша
А от і ні! Я гроші мав свої. Я колядувати ходив і заробив, то ж у мами не просив. Я їх зберігав і не тратив. Тому й зміг купити  листівки  для них. Ось так!
Безщасний Сергій
 А що написав на листівках? Мабуть, своїй подружці написав люблю, люблю, люблю...
Куницький Денис
Чого ти насміхаєшся? Любов — це прекрасне почуття, підростеш і сам влюбишся, тоді побачиш. А подружці я написав хороші побажання, але не прочитаю, бо це — тільки для неї!
Іванішин Влад
А що купив дівчинці?
Куницький Денис
 Гарну розмальовку, тому що вона дуже любить малювати і в неї це чудово виходить. Я думаю, що це їй сподобається.
Стахів Стас
 А про вчительку свою ви не забули?
Попов Саша
 Звичайно, не забули. Вчителька усім нам як друга мама, то ж їй наші найкращі побажання,  наші посмішки і ВЕСНЯНИЙ танок, який зараз виконають  діти.
Український танець  - 3 клас
Ведуча
Ось і 8 сторінку  відкрито. ЇЇ прочитають «мамині мізинчики»:
Куріна, Можейко, Грицик, Гавриленко, Масюк, Полякова, Кімлик, Коннік, Полякова
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №8
Куріна Каріна
Дорогі наші мами, бабусі, вчителі, сестрички і подружки, вітаємо всіх зі святом 8 березня, святом весни і пробудження природи.
Можейко Надя
 Зичимо міцного здоров’я з роси і води, світлої земної радості, справжнього людського щастя, успіхів в усьому!
Грицик
 А учителька наша на сонечко схожа,
 Її усмішка гріє серця.
Гавриленко Маша
 Вона гарна, весела, красива, пригожа,
 Справедлива завжди до кінця.
 Ще й любов’ю своєю усіх зігріває,
 Кожен день щось новеньке навчить.
 І виховує нас, й доброті нас навчає,
 Щоб у світі великому жить.
Масюк Ваня
 Матусю рідненька найкраща у світі,
 Про всіх нас турбуєшся ти.
 Щоб всі ми були і одягнені, й ситі,
 І легко було нам рости.
Полякова Лєна
 Щоб труднощі вміли в житті подолати,
 І добрими стали людьми.
 Та світ наш великий могли пізнавати
 І мудрими виросли ми.
Кімлик
 Спасибі тобі за вселенську турботу,
 За кожну секунду життя.
 За ночі без сну та за думи й скорботу,
 За те, що ведеш в майбуття.
Коннік Ксюша
 Моя матуся схожа на весну,
 Красива, наче сонце світанкове.
 Люблю я усмішку веселу і ясну
 І кожне слово щире й загадкове.
 Та ніжну ласку, що у тих словах,
 І дотик рук, обійми-поцілунки.
 Та доброту, що ллється у піснях.
 Усе це — долі щедрі подарунки.
ПІСНЯ ПРО РУШНИЧОК (2 КЛАС)
Ведуча
Діти, відгадайте загадку.
Хто вона: добріша сама
А ще вона матуся мами? (бабуся)
Вірно, бабуся – це теж мама вашої мами та вашого тата. Тож ми не можемо бабусь оминути увагою. Бо у бабусі – найніжніші руки, найласкавіше слово, найчутливіша пісня.
Тож, 9 сторінка – для бабусь!:
Білець, Фомченков, Можейко, Саєнко
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №9
Білець Софія
 За бабусю замовити хочу словечко,
 Доброта в ній — не має меж.
 Добре й щире в бабусі моєї сердечко
 І душа в неї світла теж.
Фомченков Саша
 Вона внукам дарує сердечність і ласку,
 Її щедрість не знає кінця!
 Вона завжди розкаже легенду чи казку
 І любов’ю зігріє серця.
Можейко Надя
 Подарує онукам загадку і диво,
 Зніме зірку гарячу з небес.
 Щоб ішли по життю її внуки щасливо
 Й мали сонця побільше й чудес.
Саєнко Анна
 Щоб росли всі хороші, здорові, щасливі
 Та усміхнені завжди були.
 Працьовиті та мудрі, веселі й вродливі
 Всі на білому світі жили.
ПІСНЯ ПРО БАБУСЮ – 1 клас
Білець Софія – дати хлопчикові
 І про сестричку хочу я сказати
 Хороше слово, бо вона моя
 Найкраща подруга і нас не роз’єднати,
 Вона, я, мама й тато — це сім’я.
                                                          МУЗИЧНА ЗАСТАВКА
Ведуча
Ось настав час повеселитися. 10 сторінка називається «Веселинка»:
Розлада Настя, Діденко Юра, Повпа Максим
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №10
Ведуча
Грицько Бойко. «Не знала»
Розлада Настя
 Пита бабуся у онуки:
 — Чи ти помила добре руки?
 — Аякже, — Милочка в одвіт,-
 Помила з милом, так, як слід!
 — А де? — Бабуся знов питає,
 Води ж у хаті в нас немає...
 — Немає? — здивувалась Мила.
 А я не знала і помила!
Ведуча
Грицько Бойко. «Ніколи не пізно»
Діденко Юра
 — Чого ти так пізно прийшов на урок? —
 Учитель питається грізно.
 А учень до парти прискорює крок.
 — Учитись ніколи не пізно!
Ведуча
Грицько Бойко. «Хто чим хвалиться»
Діденко Юра
 — Починаю я завжди першим перекличку!
 — А я першим на труді вистругав поличку!
 — А я першим весь урок руку піднімаю!
 — А я... першим на дзвінок з класу вибігаю!!!
2 клас перевдягнути на сценку (Шульга Лєна, Васяніна В., Галуган Свєта)
                                                ПІСНЯ з рухами – масовка
Ведуча
Пропоную нашим мамам, бабусям і вам, діти, відвідати справжню виставу. Тож відкриваємо 11 сторінку «Театральну»
МУЗИКА НА ВІДКРИТТЯ СТОРІНКИ №11
Терещенко Настя
Я дуже поважаю і маму, і бабусю, і сестричку. Вони такі турботливі, такі дбайливі. І радість розділять, і секрет збережуть.
Коннік Ксюша
Кажеш секрет збережуть? А мій тато каже, що всі жінки язикаті хвеськи.
Терещенко Настя
Не знаю, що там думає твій тато, а я насправді знаю історію про одну язикату Хвеську.
МУЗИЧНА ЗАСТАВКА
Вистава (2 клас)
Язиката Хвеська
Дійові особи: Пилип -- чоловік
 Хвеська, його жінка
 Одарка – їх кума
 Варка – сусідка Одарки
 Степан – Одарчин чоловік, брат Хвеськи.
МУЗИЧНИЙ ФОН НА ПОЧАТОК
Дія І
(Пилип, пізніше на сцену виходить Хвеська)
Пилип (сам)
 Розкажу я вам, добрі люди, про свою Хвеську. Жінка вона в мене гожа. То правда. І в господі, і на огороді вправна. Усьому толок знає. Та до пори, та до часу, таке-є добро, як-то кажуть. Бо варто моїй  Хвесьці зраночку перехилитися через тин та привітатися з кумою -  все! Крапка. До пізнього вечора нема моєї жінки вдома – знай, з кумою ляси точить. На те воно вам жіноча порода. І марно з жінчиним ґанджем боротися. Їй-бо, ліпше язиком вулицю замести.
 Та як на тую біду, навесні орав я поле. Воли в мене добрі, плуг широку скибу верне. Коли раптом – хрясть!.. Аж воли стали. Я до плуга, думав, камінь там... Глянув. Не повірите! Горнятко! Повне грошей! Ну як же, думаю, такою радістю з Хвеською не поділитися?.
(виходить Хвеська)
Пилип
Хвесько, чула?
Хвеська
 Чого тобі?
Пилип
Ти собі намисто хочеш? Коралі?
Хвеська
Хочу!
Пилип
А нову хустку?
Хвеська
Та за що ти купиш? Де гроші візьмеш?
Пилип
Ти тільки нікому не говори… Горнятко плугом виорав. Повне грошей. Тепер заживемо! Тин полагоджу, нові чоботи куплю…
(чоловік пішов)
Дія ІІ (Хвеська і Одарка)
Хвеська (сама)
 ти бачиш, яке ди-и-во.  Сказати кумі? Хіба ж та Одарка селом  не рознесе? Я її давно знаю… Ні, мовчатиму, раз муж велів. Нікому, значить - нікому….
Хвеська
Одарко-о! (перехилилася через тин) Одарко! Доброго дня!
Одарка
І вам, кумасю, доброго!
Хвеська
Ой, у мене така є новина, що на язиці не втримаю!
Одарка
 То кажіть уже!
Хвеська
Мій Пилип горня виорав!
Одарка
 Теж мені дивина! Кому здалося те-є череп’я?
Хвеська
Те череп’я, щоб ви знали, повне грошей!
Одарка
 Справді?
Хвеська
А чи стала би я рідній кумі вибріхувати? Коралі купить! Ви ж тільки нікому не скажіть!
Одарка
Та я… Я могила!
ІІІ дія (Одарка і Варка)
Одарка (до Варки)
Варко! Ва-арко!
Варка
Чого вам, сусідонько?
Одарка
Хрест святий, на нашому кутку завелися багачі!
Варка
 Та це хто?
Одарка
 Пилип з Хвеською!
Варка
Пилип? У нього живіт до спини прилип! Більше Хвеську слухайте!
Одарка
 Баняк! Повний баняк грошей! Срібла! Пилип волами виорав. Хвесьці купить коралі та спідницю! Ви тільки мовчіть, то під великим секретом…
Варка
 Та нащо мені чужі гроші? Почула – забула!...
ІV дія (Варка і Степан)
Варка
 Ото вже й правда, а мій Степан оре-оре, та одна земля!
Гукає
 Степане, Степане!
Степан
 Чого тобі?
Варка
Треба знать, де орать!
Степан
А ти чого до мене взялася? Чи я за плугом ходить не вмію? Яка муха тебе вкусила?
Варка
 Не там ореш! Он, Пилип, той знає, де скибу вивернути!
Степан
А що?
Варка
Та плугом скарб виорав! Повний лантух грошей. Та все золоті червінці! Тепер заживуть! Кажуть люди, і хату нову поставлять. Пани!
Степан
Так уже й мішок?
Варка
 В руках не донесе, на возі везтиме! Люди не збрешуть!
V дія (Степан і Хвеська)
Степан
Здорова була, сестро!
Хвеська
 І тобі, братику, не хворіти!
Степан
Я це йду собі мимо, та дивлюся, яка то господа у моїх родичів гарна. Що не кажи, а добрих хазяїв видно здалеку.
Хвеська
 З Божою поміччю…
Степан
 Ну, чи з Божою, чи не з Божою… Хотів у вас грошей позичити. Коня купити… Люди кажуть, що ви  стали  дуже багаті…
Хвеська
Ми? Та звідкіля у нас те-є багатство?
Степан
Та все село гримить! Що Пилип гроші везе! Повний віз!
Хвеська
 Віз?! І все гроші? А мені не сказав! От вража личина!
VІ дія (Пилип і Хвеська)
Хвеська
Ну, так де віз?
Пилип
- Який такий віз? Я пішки з поля..
Хвеська
 А-а, тепер ти не знаєш? Дурником прикидаєшся! Заховати хотів! І від кого! Від  кого?! Від  своєї законної жінки! А Господь що говорив? Щоби все, де муж та жона, порівну…
Пилип
- Та ти про що?
Хвеська
- А про золото! Село збрехати не дасть, з поля, говорять, на возі виїхав, повному червінців, а до хати не доїхав! От так господар! Признавайся, песиголовцю, де подів воза  з грошима?
 У шинок? За борги віддав? А мені соловейком щебече - хусточку задрипану купить! Коралі! Та на тім возі золота на дворець стало б!
Пилип
Думаю собі, Хвесько, що нам таки треба воза!
 Замість коралів.
 Аби твого довгого язика по селі й возити!
Ведуча
Ось і догортали ми для мам святкову книгу. Остання  12 сторінка має назву «Кінцева зупинка»:
Куріна, полушкіна, Будз, Павлючук
Куріна Каріна
 Дорогі мами, бабусі, вчителі, сестрички і подружки! Вітаємо вас зі святом весни!
Полушкіна Софія
 Бажаємо усім вам щиро
 Тепла, здоров’я, щастя, миру!
 І світла, радості щодень
 Та щирих слів, нових пісень!
Будз Руслана
 Щоб усмішками ви цвіли
 Й завжди веселими були!
 Й до вас приходили, мов казка,
 Тепло, любов, надія й ласка.
Павлючук Руслана
 Хай сонечко для вас сміється,
 А вам усе в житті вдається.
 І хай панує в світі знов
 Надія, Віра і Любов!
Ведуча
А ми ще раз вітаємо всіх жінок зі святом!Нехай кожен ваш день буде весняною піснею!
СПІВАЮТЬ ШУЛЬГА В. , ПИЛИПЧУК В.,  ВСІ ДІТИ ПОСТУПОВО ПІД ПІСНЮ ШИКУЮТЬСЯ РЯДАМИ

Немає коментарів:

Дописати коментар

  24 травня, 2023 . Дистанційне навчання. 3 клас   1 урок – математика (о 8.30)   2 урок – 5 уроки – працюємо самостійно.   За...