23 квітня, 2021
Тиждень 29. День 65.
Урок 2.
Тема. Круглі числа. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Одиниці вартості.
Завдання. Вміти розрізняти круглі числа. Пояснювати і застосовувати алгоритм додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Запам'ятати грошові одиниці. Вміти будувати відрізки заданої довжини та задачі на знаходження зменшуваного.
План уроку
1. "Математика навколо мене". Виконай завдання 1 на с. 62.
2. Дай відповіді на запитання Питайлика. С. 62, № 2,3.
3. Пригадай таблиці додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток (с.72).
ВІДЕО 1, 2.
4. Виконай завдання 5 на с. 63.
5. "Вивчаю математичні процеси та явища". №7, с. 63.
6. Попрацюй над завданням 8 на с. 8.
7. Порелаксуй під музику. Застосуй релакс із попередніх навчальних днів.
8. "Досліджую навколишній світ засобами математики". С. 64, №10.
9. Вивчи правило. Розкажи його. С.64, виконай завдання 11.
10. Виконай конкурсні завдання на с. 65.
21 квітня, 2021
Тиждень 29. День 63.
Урок 3.
https://classroom.google.com/w/MTAwOTY0NTgwNDM1/t/all
Тема. Круглі числа. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Одиниці вартості. Побудова відрізків заданої довжини.
Завдання. Вміти лічити предмети в навколишньому середовищі, використовуючи числа 1-ої сотні. Знати, що таке "відрізок", відшукувати відрізки в наколишньому середовищі, креслити, позначати і вимірювати їх. Запам'ятати грошові одиниці та вміти їх позначати скорочено (гривня - грн , копійка - к.). Застосовувати правило, як додавати двоцифрові числа без переходу через розряд. Вчитися складати задачі за поданою скороченою умовою. Тренуватися у розв'язанні прикладів та порівнянні виразів. Пригадати і повторити розв'язання прикладів на додавання і віднімання з переходом через розряд. Вміти рухатися під музику, виконуючи вправи рухливої хвилинки.
План уроку
1. Робота з таблицею чисел. С. 34.
"Математика навколо мене". С. 34, №1.
2. Робота з інформацією в рамочці та завданням до неї. С 34, №2.
3. Записати "сусідів" поданих чисел. С 34, №3.
4. Рухова хвилинка (музична).
https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo
5. Повторити таблиці додавання і вінімання числа 6. (Скористайся ВІДЕО 1 та ВІДЕО 2).
7. Допоможи Питайликові виконати завдання. С 35, №6
х - 6 = 7 х - 6 = 5
х = 7 +6 х = 5 + 6
х = 13 х = 11
7. Робота з інформацією в рамочці. (Скористайся АУДІО 1). С. 35, №7.
Розв'яжи приклади. С 35, №8.
Запиши, скільки грошей на кожному зображення. С 35, №9.
8. Робота з інформацією в рамочці та завданням до неї. С 35, № 9.
9. Хвилинка релаксації.
https://www.youtube.com/watch?v=7r3yeFQUu_U
10. "Досліджую навколишній світ засобами математики". Робота над задачами. С. 36, №11.
11. Пропедевтика геометричних знань. Робота з інформацією в рамочці та завданням до неї. (Скористайся АУДІО 3).
Побудуй відрізки заданої довжини (завдання під рамочкою у №12).
12. Вправи для покращення зору.
https://www.youtube.com/watch?v=ZM_nP569vxs
13. "Критично оцінюю дані та власну математичну діяльність. Виконай конкурсні завдання "Великі перегони". С. 37.
14. "Пісенька про математику" (ВІДЕО 3).
19 квітня, 2021
Тиждень 29. День 61.
Урок 2.
Тема. Нумерація чисел першої сотні. Числа 91-100. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
Завдання. Вміти називати числа десятого десятка (91 - 100). Запам'ятати алгоритм додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
План уроку
1. "Математика навколо мене". Попрацюй з таблицею чисел, виконай завдання 1 на с. 5.
2. Опрацюй інформацію в рамочці. Відтвори з пам'яті. С. 5, завдання 2. Виконай завдання з ромбиком.
3. Виконай завдання 3 на с. 5 (замість смайликів повинні бути приклади: 98 +2; 97 +3; 99 +1: за принципом додавання двоцифрового і одноцифрового чисел, які в сумі дають 100). Запиши приклади, які повинні бути замість смайликів.
4. "Вивчаю математичні процеси та явища". Повтори таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Скористайся відео.
5.Пригадай: завдання 6, с.6.
6. Виконай завдання математичного диктанту. ВИКОРИСТАЙ АУДІО ДОДАТОК у гугл класі. Напиши диктант в робочому зошиті.
7. Хвилинка Знайка.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
ЩОБ ДОДАТИ ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ТРЕБА ДЕСЯТКИ ДОДАТИ ДО ДЕСЯТКІВ, А ОДИНИЦІ ДО ОДИНИЦЬ.
2 3 +1 4 = 3 7
Прочитай інформацію вправи 8 на с.10.
Чи зрозуміло тобі? Якщо ні, зателефонуй вчителю.
8. Розв'яжи приклади №9 на с.6.
9. "Досліджую навколишній світ засобами математики". Усно розв'яжи задачі: с. 7, завдання 11.
10. Відтвори з пам'яті інформацію , вміщену в рамочці: с.7, виконай завдання 12.
11. Виконай конкурсні завдання на с.8.
16 квітня, 2021
Тиждень 28. День 60.
Тема. Нумерація чисел першої сотні. Числа 81-90. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Побудова відрізків.
Завдання. Вміти розв'язувати приклади з переходом через розряд. Знати числа дев'ятого десятка (81-90). Розв'язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного та будувати відрізки.
Урок 2
План уроку
1. "Математика навколо мене". Попрацюй з таблицею чисел. С. 59. Виконай завда-
ння 1.
2. Дай відповіді на запитання Питайлика. С. 59. завдання 2.
3. "Вивчаю математичні процеси та явища". Повтори фрагменти таблиць додавання і віднімання числа 7 із переходом через десяток. С. 60, завдання 4.
4. Розв'яжи приклади. С.60, №5
5. Напиши математичний диктант. Можна скористатися аудіозаписом.
До числа 7 додай 4.
Знайди різницю чисел 11 і 7.
До якого числа потрібно додати 6, щоб отримати 13?
Число 13 зменш на 7.
Додай числа 5 і 7.
Від якого числа потрібно відняти 5, щоб отримати 7?
Які два однакових числа потрібно додати, щоб отримати 14?
6. Виконай завдання 7 та 8 на с. 60.
7. "Досліджую навколишній світ засобами математики". С. 61, №11.
8. Відтвори з пам'яті. С. 62, завдання 12. Виконай завдання.
9. Виконай тренувальну вправу на с. 69.
10. Виконай конкурсні завдання, с. 62.
14 квітня, 2021
Тиждень 28, день 58.
Тема.Нумерація чисел першої сотні. Числа 81-90. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного.
Завдання. Вміти називати числа дев'ятого десятка (81-90). Вчитися розв'язувати приклади, користуючись переставним законом додавання. Вміти порівнювати довжини відрізків, користуючись дією віднімання. Вміти правильно розв'язувати задачі на знаходження зменшуваного, застосовуючи дію додавання.
Урок 3
План уроку
1.Попрацюй з таблицею чисел. С. 36. Назви в таблиці числа дев'ятого десятка (дев'ятий рядок).
2. "Математика навколо мене". Виконай завдання 1 на с. 36. Вивчи назви чисел дев'ятого десятка. За потреби скористайся матеріалом на с. 70. Виконай завдання Питайлика. (У клітинках потрібно вписати числа 84 та 82).
3. Відтвори з пам'яті інформацію в рамочці на с. 36.Виконай завдання під рамочкою.
4. Пригадай склад числа 10. Доповни до десяти приклади у завданні 4 на с.36.
5. "Вивчаю математичні явища та процеси". Повтори і вивчи напам'ять фрагмент таблиці додавання і віднімання числа 7. Ці таблиці допоможуть тобі швидко розв'язувати приклади з переходом ччерез розряд.
Перевір себе. виконай завдання Кмітливчика на с.37, №6. Виконай тренувальну вправу на с. 68.
6. Попрацюй з інформацією в рамочці. С. 37, завдання 7. Виконай завдання Питайлика (с.37).
7. "Досліджую навколишній світ засобами математики". Прочитай інформацію в рамочці на с. 38. Вивчи її. Усно розв'яжи задачі та напиши відповіді.
8. Допоможи Хвалькові виконати завдання 10 на с. 38.
9. Перевір свої знання. Побудь учасником космічних перегонів.Виконай завдання на с. 39. за 4 хвилини.
Якщо є потреба, використай відео до уроку на нашій платформі в Googl класі.
12 квітня, 2021
Тема. Нумерація чисел першої сотні. Числа 71-80. Вимірювання й порівняння довжини відрізків.
Завдання.Вміти називати числа восьмого десятка (71-80). Вчитися вимірювати й порівнювати довжину відрізків.
Урок 2
1. Робота з таблицею чисел. С. 5, завдання 1.
2. Робота з інформацією в рамочці та завданнями до неї.
3. Завдання Знайка. С. 5, завдання 2,3.
4. Завдання Кмітливчика. С. 6, №5 і 6.
5. Завдання Кнопочки. С.6, №7
х + 7 = 15 х - 2 = 17
х = 15 - 7 х = 17 + 2
х = 8 х = 19
Виконай завдання 8 на с.6.
6. Завдання Питайлика. С. 6, №9.
7. Робота над задачами. С. 7, №11.
8. Виміряти і порівняти довжини відрізків. С. 7, №12.
АВ=2 см FN=5 см
9. Склади "Лего" космоліт, виміряй його довжину. С. 7, №13. Попсои членів родини стати твоїми партнерами.
Виконай завдання 14 на с. 7.
10. "Великі перегони". С.8.
09 квітня, 2021
Урок 2
Тема. Нумерація чисел першої сотні. Числа 61-70. Вимірювання й порівняння довжини відрізків.
Мета. Вміти рахувати в межах сотні. Розв'язувати задачі на різницеве порівняння.
Відео до уроку
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1План уроку
1. Робота з таблицею чисел. С. 58, завдання 1.
2. Робота з інформацією в рамочці та завданням до неї. С. 68, завдання 2.
3. Завдання Знайка. Виконай завдання 3 на с.58.
4. Завдання Кмітливчика (таблиця додавання і віднімання числа 8).С. 59 - вивчити приклади. Виконай завданн 6 та 7 на с.59.
5. Робота з інформацією в рамочці та завданням до неї. С. 59, №8.
Запиши в робочий зошит.
1см - 1 мм = 10 мм - 1 мм = 9 мм
1 см - 2 мм = 10 мм - 2 мм = 8 мм
1 см - 3 мм = 10 мм - 4 мм = 6 мм
1 см - 4 мм =
1 см - 5 мм =
1 см - 6 мм =
1 см - 7 мм =
1 см - 8 мм =
1 см - 9 мм =
6. Вправи на опрацювання типу задачі. С. 60, № 10.
7. Визначити і порівняти довжини відрізків. С. 60, № 12. (АВ = 3 см, ОС = 4 см. Порівнюємо: 4 - 3 = 1см. АВ на см коротший за ОС. ОС на 1 см довший за АВ.
Спробуй виконати завдання 13.
8. "Великі перегони". С.61.
9. Повтори числа першого десятка, другого десятка, третього десятка, четвертого десятка, п'ятого десятка, шостого десятка, сьомого десятка, восьмого десятка, дев'ятого десятка, десятого десятка. С. 69.
07 квітня, 2021
Урок 3.
Тема. Нуменрація чисел першої сотні. Числа сьомого десятка (61-70). Довжина відрізка.
Мета.Повторити числа сьомого десятка. Вчитися вимірювати довжину відрізка та перетворювати іменовані одиниці. Вміти розв'язувати задачі на різницеве порівняння.
Платформа з розміщеними матеріалами:
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
Сценарій уроку
1. Попрацюй над таблицею чисел . Виконай завдання 1-4 на с. 34.
2. "Вивчаю математичні процеси та явища". Повтори таблиці додавання та віднімання числа 8. Скористайся відео. Виконай завдання 4-6 на с. 35.
3. Прослухай математичний диктант, озвучений диктором. Запиши та виконай його.
(Знайди суму чисел 8 і 4.
Знайди різницю чисел 12 і 8.
Збільш число 8 на 5 одиниць.
Зменш число 13 на 8 одиниць.
Перший доданок дорівнює восьми. Другий доданок - три. Обчисли суму.
Зменшуване - 11, від'ємник - 8. Обчисли різницю.)
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
4. Виконай завдання 8 та 9 на с. 35.
Повтори: 1м = 10 дм, 1дм = 10 см, 1 см = 10 мм.
5. Попрацюй над задачами на різницеве порівняння (№ 10, с. 36).
6. Виконай задачу в робочому зошиті (№11).
7. Виконай самостійно завдання 12 на с.36.
8. Попрацюй над "Великими перегонами". Попроси дорослих допомогти тобі перевірити свою роботу.
05 квітня, 2021
Урок 2.
Тиждень 27. День 51.
Тема уроку. Нумерація чисел першої сотні. Числа 51-60. Задачі на різницеве порівняння.
Мета уроку. Вміти лічити, використовуючи часла 1-ої сотні (51-60), складати задачі на збільшення чи зменшення на кілька одиниць, розв'язувати задачі на різницеве порівняння. Вміти записувати число арабськимицифрами за вказаною кількістю десятків та одиниць. Знати величини, вміти перетворювати їх. Вміти перевіряти власну роботу, оцінювати її, виправляти помилки, коментуючи їх. Називати числа шостого десятка (51-60).
Матеріали. Щотижнивий журнал ЯПС (тиждень 27, день 51, с. 5-8. Зошит для творчих завдань (день 51).
Відео та аудіо до уроку:
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
Сценарій уроку
1.Робота з таблицею чисе (с.5). Назви числа шостого десятка.
2.Виконати завдання Кнопочки: с. 5, №1, №2.
3.Робота над інформацією в рамочці та завданням до неї (с.5, №3).
4. Рухова хвилинка (музична). Дивися відео до уроку 1 ЯПС (фізкультхвилинка "Булька").
5. Попрацюй в парі з кимось із членів родини. Повтори фрагмент таблиці додавання числа 9, вивчи фрагмент таблиці віднімання числа 9 (с.6, №5).
6. Напиши математичний диктант. Запиши тільки відповіді.Скористайся відеодиктантом, вміщеним у гугл класі до уроку.
(Знайди суму чисел 6 і 9. Знайди різницю чисел 16 і 9. Збільш число 7 на 9 одиниць. Зменш число 15 на 9 одиниць. Перший доданок = дев'яти, другий доданок - 9, обчисли суму. Зменшуване 17, від'ємник - 9, обчисли різницю.)
7. Допоможи коротулькам виконати завдання.
С.6, №7 (7+7 (3 і 4); 12 - 5 (2 і 3); 8+4 (2 і 2); 14 - 7 (4 і 3).
с. 6, № 8
х + 9 = 18 х - 9 = 16
х = 18 -9 х = 16 + 9
х = 9 х = 25
с. 6, № 9,10.
8.Хвилинка релаксації. Дивися відео до уроку 1 ЯПС.
9. Робота над задачами (с.7, №12)
10. Вправи для покращення зору. Дивися відео до уроку 1 ЯПС.
11. Виконай конкурсні завдання "Великі перегони" (с.8).
12. Хвилинка партнерства. Розкажи рідним, як додавати та віднімати з переходом чернез розряд.
02 квітня, 2021
Урок 2.
Тиждень 26. День 50.
Тема уроку. Нумерація чисел першої сотні. числа 41-50. Віднімання чисел з переходом через десяток.
Мета уроку. Вміти лічити, використовуючи часла 1-ої сотні (41-50), складати задачі на збільшення чи зменшення на кілька одиниць, аналізувати предмети навколишнього середовища з точки зору їх геометричних характеристик (відрізки, їх рівність та нерівність). Знати величини, вміти перетворювати їх. Вміти перевіряти власну роботу, оцінювати її, виправляти помилки, коментуючи їх. Розрізняти і розв'язувати задачі на різницеве порівняння. Називати числа п'ятого десятка (41-50).
Матеріали. Щотижнивий журнал ЯПС (тиждень 26, день 46, с.63-66. Зошит для творчих завдань (день 50).
Відео та аудіо до уроку:
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
Сценарій уроку
1. Робота з таблицею чисел (с.63, завдання1-4).
2. Рухова хвилинка (музична).
3. Повторення таблиць додавання і віднімання числа 9. Завдання Знайка (с.64, завдання6,https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4.
4. Допоможи Незнайкові впоратися із завданнями (с. 64, №7).
5. Виконай завдання Кнопочки (с.64, №8).
6. Допоможи Поспішайкові виконати завдання (с.64, №9).
7. Хвилинка релаксації.
8. "Досліджую навколишній світ засобами математики". Опрацювання інформації в рамочці та завдання до неї (с.65, №11).
9. Алгебраїчна пропедевтика. Розв'язування алгебраїчної задачі (с.65, №12).
10. Вправи для покращення зору.
11. "Великі перегони" (с.66).
12. Подвійний підсумок. Розкажи двом членам родини, що тобі вдалося запам'ятати.
13. Заспівай "Пісню про Україну"
31 березня, 2021
Урок 3.
Тиждень 26. День 48.
Тема уроку. Нумерація чисел першої сотні. числа 41-50. Задачі на різницеве порівняння.
Мета уроку. Вміти лічити, використовуючи часла 1-ої сотні (41-50), складати задачі на збільшення чи зменшення на кілька одиниць, аналізувати предмети навколишнього середовища з точки зору їх геометричних характеристик (відрізки, їх рівність та нерівність). Знати величини, вміти перетворювати їх. Вміти перевіряти власну роботу, оцінювати її, виправляти помилки, коментуючи їх. Розрізняти і розв'язувати задачі на різницеве порівняння.
Матеріали. Щотижнивий журнал ЯПС (тиждень 26, день 46, с.35-38. Зошит для творчих завдань (день 48).
Відео та аудіо до уроку:
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
Сценарій уроку
1. Робота з таблицею чисел (с. 35, завдання 1-4).
2. Робота з інформацією в рамочці та завданням до неї (с.35, завдання 5)..
3. Рухова хвилинка (музична). https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
4. Опрацювання таблиць додавання і віднімання числа 9 (с. 36, №7, https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4)
5. Хвилинка Знайка (с.68, №8)..
6. Завдання Незнайка (с.36, №9). Сторінка Мудрого Задачника (с. 37).
7. Хвилинка релаксації.
8. Вправи для покращення зору.
9. "Великі перегони" (с. 38).
10. Подвійний підсумок. РОзкажи двом членам родини, якими словами починаються задачі на різницеве порівняння ("на скільки більше" або "на скільки менше"). ЯЯкою дією їх розв'язують? (Віднімання).
Пісня про Україну.
29 березня, 2021
Урок 2.
Тиждень 26. День 46.
Тема уроку. Нумерація чисел першої сотні. числа 41-50.Додавання одноцифрових чисел з преходом через десяток.
Мета уроку. Вміти лічити, використовуючи часла 1-ої сотні (41-50), складати задачі на збільшення чи зменшення на кілька одиниць, аналізувати предмети навколишнього середовища з точки зору їх геометричних характеристик (відрізки, їх рівність та нерівність). Знати величини, вміти перетворювати їх. Вміти перевіряти власну роботу, оцінювати її, виправляти помилки, коментуючи їх.
Матеріали. Щотижнивий журнал ЯПС (тиждень 26, день 46, с.5-8. Зошит для творчих завдань (день 46).
Відео та аудіо до уроку:
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
Сценарій уроку
1. Попрацюй з таблицею чисел (с.5, завдання 1-4).
2. Робота над інфорацією в рамочці та завданням до неї (с.5).
3.Рухова хвилинка (музична).
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
4. Опрацювання таблиці додавання числа 8 (с.6).
5. Математичний диктант.
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
8. Розв'язати приклади, заповнивши порожні клітинки (с.6, завдання 8).
9. Завдання в рамочці, розв'язування рівнянь. Творча робота над виразами (с.6, завдання 9,10).
https://classroom.google.com/c/MTAwOTY0NTgwNDM1?cjc=ljnv6e4
10. Досліджуємо навколишній світ засобами математики. Склади задачу на зменшення числа на кілька одиниць. Розв'яжи задачу на збільшення числа на кілька одиниць. (с. 7, завдання 11,12).
11. Відтвори з пам'яті інформацію в рамочці. Виконай завдання за зразком (с.7, завдання 13)
12. Критично оцнюю дані та власну математичну діяльність. Виконай конкурсні завдання "Великі перегони" (с.8).
13. Заспівай пісню про Україну.
14. Підсумуй свою роботу. Попрацюй з батьками як партнери. Попроси пояснити тобі те, що викликало труднощі або не вдалося виконати.
Немає коментарів:
Дописати коментар